top of page

Guestspots

EN

DE

Instagram @marcolicious.ttt | My name is Marco and I am 30 years old. I just started tattooing this year and am very grateful to have finally found something where I can find myself creatively new.

 

Actually, I worked for years in psychiatry as a nurse, but could never really imagine that in the long run. It was only through Lynn and my environment that I dared to take the step of daring to do something new and leave my comfort zone.

 

 

I am so happy about it, because now I finally have the feeling to do something just for me and at the same time to give something beautiful to people.

Instagram @marcolicious.ttt | Mein Name ist Marco und ich bin 30 Jahre alt. Ich habe erst dieses Jahr mit dem Tätowieren angefangen und bin sehr dankbar endlich etwas gefunden zu haben, bei dem ich mich kreativ neu finden kann.

Eigentlich habe ich jahrelang in der Psychiatrie als Krankenpfleger gearbeitet, konnte mir das allerdings auf Dauer nie wirklich vorstellen. Erst durch Lynn und mein Umfeld habe ich den Schritt gewagt mich etwas neues zu trauen und meine Comfortzone zu verlassen.

 

Ich bin so glücklich darüber, denn jetzt habe ich endlich das Gefühl etwas nur für mich zu tun und damit auch gleichzeitig etwas schönes an Menschen weiter zu geben.

576d0d56-b994-41e1-be64-31f32a32575b.jpg
IMG_7753.jpg
IMG_9145.jpg
753af56d-df89-46f4-b737-ccac8bb19694.JPG
IMG_8052.jpg
bottom of page